Logotypy projektu - FARM@BIO – zintegrowany system rozwoju kompetencji studentów Wydziału Farmaceutycznego oraz Wydziału Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w odpowiedzi na potrzeby społeczeństwa, rynku pracy oraz gospodarki opartej na wiedzy

Tytuł projektu: FARM@BIO – zintegrowany system rozwoju kompetencji studentów Wydziału Farmaceutycznego oraz Wydziału Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w odpowiedzi na potrzeby społeczeństwa, rynku pracy oraz gospodarki opartej na wiedzy

Dane projektu

Numer umowy:
POWR.03.01.00-00-K050/15
Akronim:
Dział Projektów
Okres realizacji:
01/03/2016 - 28/02/2019
Wartość projektu:
3252431,09
Procent wydatkowania środków:
71,44%
Stopień zaawansowania realizacji działań merytorycznych (w %):
83 %

Uwagi:

Działanie 3.1 POWER
Cel główny

Podniesienie kompetencji studentów Wydziałów Farmaceutycznego(WF) oraz Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego(WNBiKP) poprzez stworzenie zintegrowanych systemów rozwoju kompetencji na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi(UM).

Cel szczegółowy

1. Wzmocnienie kompetencji zawodowych uczestników
2. Wzmocnienie kompetencji miękkich
3. Wzrost liczby zajęć praktycznych
4. Intensyfikacja współpracy z biznesem i otoczeniem społeczno-gospodarczym

Stopień realizacji projektu

83%
Opis projektu

Projekt zakłada realizację 5 Zadań:
1. Organizacja certyfikowanych szkoleń w zakresie kompetencji zawodowych
2. Organizacja szkoleń dot. kompetencji „miękkich” (komunikacyjnych, interpersonalnych, w zakresie przedsiębiorczości, informatycznych, analitycznych)
3. Organizacja warsztatów i zajęć projektowych
4. Wizyty studyjne u pracodawców i przedstawicieli sektora innowacyjnego biobiznesu
5. Zajęcia dodatkowe realizowane z krajowym i zagraniznym otoczeniem biznesu.
Zadania mają charakter komplementarny i prowadzą do osiągnięcia efektu synergii, który doprowadzi do wzrostu wymaganych dla danego sektora kompetencji.

Osoby realizujące projekt
Kierownik Projektu
maciej.michalak
Komitet sterujący
dr Jacek Grabowski
dr Agnieszka Piastowska-Ciesielska
mgr Małgorzata Ochaman
mgr Jarosław Horodecki