Celem głównym projektu jest podniesienie kwalifikacji/kompetencji studentów kierunków studiów objętych wsparciem, które będą dostosowane do potrzeb gospodarki i rynku pracy oraz rozwój kwalifikacji/kompetencji kadry zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na kierunkach objętych wsparciem poprzez włączenie do Zintegrowanego Programu Uczelni (ZPU) kierunków farmacja, analityka medyczna, kosmetologia I i II st., fizjoterapia i położnictwo II st. w okresie 02.05.2024 — 31.10.2029.
Cel zostanie osiągnięty poprzez realizację 4 zadań, które mają na celu dostosowanie oferty uczelni do potrzeb rozwoju gospodarki, otoczenia społeczno — gospodarczego oraz zielonej i cyfrowej transformacji:
– modyfikację programów kształcenia do zdefiniowanych potrzeb kierunków objętych wsparciem dostosowanych do wymagań otoczenia społeczno-gospodarczego,
– organizację szkoleń, warsztatów, dodatkowych zajęć praktycznych, wizyt studyjnych oraz staży dla studentów,
– realizację działań zmierzających do ograniczenia zjawiska przedwczesnego kończenia nauki i rekrutacji świadomych kandydatów,
– organizację szkoleń dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia dydaktyczne na kierunkach objętych wsparciem, w tym szkoleń obligatoryjnych dot. zielonej transformacji i kompetencji cyfrowych.
W ramach realizacji projektu:
„Wszelkie podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2012 poz. 1169, z późn. zm.) należy zgłaszać: